reklama

Imatrikulácie

Vzhľadom k tomu, že chodím do 1. ročníka na vysokej škole, neminuli ma známe imatrikulácie, ktorých som sa pred nedávnom zúčastnil.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Hoci som mal, aké-také informácie o vysokoškolských imatrikulačkách ako prebiehajú, stále som nechcel uveriť
faktu, že prebehnú bez ponižovania a iných idiotských manierov vyšších študentov. Už len skutočnosť, že som
bol oblečený v obleku ma ako-tak ukľudňovala, že by to nemuselo byť nič hrozné. A ani nebolo. V podstate išlo
len o slávnostné privítanie nových študentov generalitou školy. Dostali sme imatrikulačný list a bolo po všetkom.
A čo na to povedať?? Len toľko, že je to úplne odlišné oproti strednej škole. Osobne som zažil stupídne
imatrikulácie na strednej škole, plné ponižovania, kriku a podobne. Nuž mal som smolu na štvrtákov, ktorí boli
naozaj najhorší za posledných 10 rokov na strednej škole. Jesť cesnak a iné kraviny, po ktorých vám je zle
tak ako ďakujem, neprosím. Lenže za štyri roky sa situácia opakuje. Hoci sa im imatrikulačky pred 4 rokmi nepáčili, spravia to isté novým prvákom.
Povedia si, prečo by sme im to nemohli trocha "osoliť" veď nás tiež nešetrili. A je to tu. Akási pomsta na
ľuďoch, ktorí za nič ani nemôžu. Minuloročnej imatrikulácie som sa ani nezúčastnil. Som zástanca pokojnej
imatrikulácie, bez nejakých hlúpich úloh. Lenže problém je v tom, že imatrikulácie na strednej škole robia
študenti a nie vedenie školy ako je to na vysokej škole. Nuž ale hoci by už štvrtáci mali byť dospelí, nevyzerá
to tak. Trocha rozumu by niektorým ani nezaškodilo, veď imatrikulačky sa dajú robiť aj iným spôsobom. Lenže
ak aj niekto má nejaký nápad, aj tak z toho nič nie je, pretože nik by ho nepočúval.

Lukáš Svoboda

Lukáš Svoboda

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

autor studuje na UTB v Zline. Rad si pocuvne dobru hudbu a precita dobru knihu. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáŠportMoje názory

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu