reklama

Slovenský športový fanúšk

V posledných mesiacoch slovenskí športovci žnú úspech za úspechom. Napríklad Davis cup, Artmedia v LM atď. Každému sú tieto úspechy známe.Z nich sme sa tešili asi všetci. Ja som nebol výnimkou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Lenže nič netrvá
večne a tieto úspechy raz skončia - (napr. baráž vo futbale). Výkony
mierne poklesnú, príkladom môže byť Fedcupový tím. Fanúšikovia stratia
záujem, sú nespokojní s výsledkami, sklamaní a nadávajú na športovcov.
Dobre, sklamaný som aj ja aj zanadávam si občas, ale nikdy nenadávam
na športovcov. Na takú úroveň by som sa neznížil. Môžem povedať príklad,
kde som sa s takým niečim stretol. MS v hokeji 2005. S partiou som išiel
do krčmy na štvrťfinále s Kanadou. Dobrý zápas len, pre nás so zlým
koncom. Ľudí tam bolo dosť a jednému pánovi sa stále niečo nepáčilo.
Dostali sme gól a na hráčov padali nadávky ako tosú ale k..., podobne tak
na jednotlivcov. To sa fakt nehodí. A to nie je jediný prípad. To isté
som zažil pri baráži so Španielmi keď sme hrali doma. Tiež niektorí sa
nevyjadrovali zrovna najlepšie. Ale takýchto reakcíí som počuli veľa
a na rôzne športy. Slovenský fanúšik po určitých dobrých
výsledkoch (aj keď to mohlo byť úplne náhodné víťazstvo) očakáva, že
stále budeme vyhrávať. Nemyslia na to, že je aj možnosť prehry. Proste
majú v očiach iba výhry. Keď je hokejový tím plný hviezd z NHL, všetci
si myslia, že získame zlato. Raz vynášajú hráčov do nebies, kričia
... nie si človek, si boh a pod. Ale potom keď sa nezadarí o to je
väčšie ich sklamanie. Potom nadávajú tým, o ktorých tvrdili že je boh atď.
Keď takto hovoria, chcel by som ich vidieť na mieste tých športovcov.
To by dopadlo. Tento typ fanúšikov si vôbec nedá povedať. Ja som aj
pár ľuďom dohováral ale to vôbec nepomôže. Aj tak stále nemôžem pochopiť
keď hráme s nejakým ťažkým súperom a niekto tipne výsledok na kameru a povie
taký výsledok na ktorom sa iba ironicky pousmejem lebo viem, že to nie
je reálne (pripúšťam stať sa môže všeličo). A ako som už spomínal o
to väčšie je ich sklamanie. Nuž, môžu si za to sami. No a to je môj
pohľad na "Slovenského športového fanúšika". 

Lukáš Svoboda

Lukáš Svoboda

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

autor studuje na UTB v Zline. Rad si pocuvne dobru hudbu a precita dobru knihu. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáŠportMoje názory

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu