reklama

5 najlepších ženských odpisov

Raz pri pive ako to často býva, sa reč zaviedla aj na ženy, čo nie je nič nenormálne. A tak som s kamarátom rozmýšľal o 5 najlepších ženských odpisoch. Aký - taký rebríček sa nám podarilo spraviť a tu sú výsledky našeho krvopotného rozmýšlania.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (187)

Najhoršie bolo rozhodnúť sa, ktorý odpis bude na akom mieste, pretože niektoré sú vážne kusy. No nakoniec som sa
rozhodol pre toto poradie:

5.miesto:
Sorry, nie si moj typ.
Tento odpis je veľmi drsný, ale na druhej strane veľmi stručný. Žiadne dlhé okecávačky a podobne. V podstate je tu eufemisticky povedané, že dotyčný je škaredý.

4.miesto:
Nehnevaj sa, ale veď ma ani nepoznáš.
Na tomto odpise je zaujímavé, keď vám to povie holka s ktorou sa poznáte minimálne 3 roky.

3.miesto:
Nehnevaj sa, ale mám priateľa.
Pri tomto odpise som volil tu najkratšiu a zároveň najstručnejšiu verziu. Okrem tejto, sú aj trocha miernejšie. S vačšími okecávačkami typu, ale vážne sa mi s tebou dobre rozprávalo a tak ďalej.

2.miesto:
Vieš čo, mám taky dojem, že by sme sa k sebe nehodili.
Pri tomto odpise sa mi páči, ako dokáže dotyčná ohodnotiť situáciu. že by sa k sebe nehodili. Jednoducho nechce povedať, že sa jej dotyčný nepáči.

Áá, máme tu prvé miesto.

1.miestO:
Vieš čo, si zlatý chalan, úplne super, ale ostaňme len kamaráti.
V tomto odpise nejde ani tak o pokračovanie, kde by sa dalo okrem ostaňme len kamaráti, doplniť niektoré hore spomenuté vety, ale najlepšie je na tom to zlatý chalan. To keď počujem, ide ma rozhodiť. Je vidieť, že dotyčná nechce ublížiť a dokonca ponúka aj kamarátstvo, ale v konečnom dôsledku je to podľa mňa najlepší a zároveň najkrutejší odpis. Prečo najkrutejší? Môžete byť najzlatejší chalan. Vždy ostanete len ako kamarát. Preto som ho dal na 1.miesto.

Čo dodať na záver? No už len toľko, že chápem že niekto sa nemusí niekomu páčiť. Je to pochopiteľné. Ale na druhej strane tí odmietnutí sa môžu páčiť iným. Len nájsť tých iných. Veď láska je ako voda vo vašich dlaniach. Keď sa ju snažíte zadržať, pretečie vám pomedzi prsty.



Lukáš Svoboda

Lukáš Svoboda

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

autor studuje na UTB v Zline. Rad si pocuvne dobru hudbu a precita dobru knihu. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáŠportMoje názory

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu