reklama

Vodiči verzus cyklisti

Riadim sa heslom:Radšej sa opotrebovať ako zhrdzavieť , a preto každúvoľnú chvíľu trávim športovaním. Či už ide o bouldrovanie, občas si zabehnem,chodím turistika, alebo idem na bicykel. A ako naznačuje nadpis je zrejmé, o čom chcem písať. Teda presnejšie o neohladuplnosti vodičov voči cyklistom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Mám len cestný bicykel, a tak som nútený jazdiť iba po cestách. A tam
dochádza k tomu o čom chcem hovoriť. o Predbiehaní cyklistov. Niektorí
vodiči si nerobia ťažkú hlavu keď ma tesne predbiehajú. Z takých mám
naozaj " radosť " a v tom momente mi kypí žlč.
Keď je to v nejakom neprehľadnom úseku, dokážem to ešte tolerovať. Totálne
ma vie naštvať, keď oproti mne ide auto za mnou tiež a keď sa míňame
vodič za mnou ma práve predbieha. Môžem sa síce posunúť ku krajnici, ale aj
tak to nič nepomôže, lebo ma tesne okolo mňa predbehne. Nemôžem pochopiť
prečo nemôže počkať pár sekúnd kým auto prejde, a potom ma môže
predbiehať. Veď tých pár sekúnd ho snáď nezabije. Ja si to nenechám páčiť
a týmto vodičom to oplácam vztýčeným prostredníkom. Mám dokonca aj príhodu
s týmto gestom. Na moje gestá vodiči nezastavovali, ale raz ma dosť tesne
predbehol jeden vodič. Okamžite som mu ukázal už spomínané gesto.
Vodič zastavil, ja tiež inak by ma zhodil z bicykla. Samozrejme, že
rozprávky sme si nerozprávali. Čo sme si hovorili to je nepublikovateľné.
Bez nadáviek to bolo asi tak že on bol nahnevaný, že čo som si dovolil mu
ukázať také gesto. Ja som mu povedal, že čo si on dovoľuje ma predbiehať
tak blízko. To on odmietol. On ma ževraj predbehol normálne. Ja si
však myslím niečo iné. Cestou ako si išiel sadnúť do auta ma varoval,
že ešte raz mu ukážem to gesto, tak ma zbije. Kým si sadol do auta,
ja som ho predbehol. On ma potom predbehol tak isto ako predtým a ja
som mu zase urobil to isté. Opakovalo sa to isté, teda obaja sme zastavili
on ma chcel nejako chytiť asi pod krk, ale nechytil ma. Všetko sa to pre
mňa skončilo dobre. Ale aspoň vidím akí vodiči sú. Samozrejme teraz
nehovorím o všetkých vodičoch že sú takí. Niektorí predbiehajú úplne v
pohode. Nemôžem nespomenúť aj cyklistov. Niektorí sú nedisciplinovaní.
Ale to sú výnimky.
Čo týmto článkom chcem dosiahnúť? Hlavne aby sa uvedomili vodiči čo takto
predbiehajú. Veď športom robím niečo pre svoje zdravie a nechcem aby
som sa na bicykli nejako dokaličil kvôli neohladuplným vodičom.

Lukáš Svoboda

Lukáš Svoboda

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

autor studuje na UTB v Zline. Rad si pocuvne dobru hudbu a precita dobru knihu. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáŠportMoje názory

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu