reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lukáš Svoboda

Lukáš Svoboda

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

autor studuje na UTB v Zline. Rad si pocuvne dobru hudbu a precita dobru knihu. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáŠportMoje názory

reklama

Moje názory

Ryanair, Stansted a moje skúsenosti s nimi

Lukáš Svoboda

Ryanair, Stansted a moje skúsenosti s nimi

Včera som sa vrátil z Anglicka. Lepšie povedané, takmer som neodletel.

  • 23. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 585x
  • 25
Prečo študenti chlastaju a nie len oni

Lukáš Svoboda

Prečo študenti chlastaju a nie len oni

Nápad na tento článok som dostal počas učenia sa na skúšky. A preto ho trocha rozviniem a mojim pohľadom sa pozrem na vec študenti a alkohol.

  • 25. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Ľudia sú bezcharakterné svine

Lukáš Svoboda

Ľudia sú bezcharakterné svine

Nádherný prejav ľudskej bezcharakternosti v tento predvianočný čas.

  • 13. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 21
5 najlepších ženských odpisov

Lukáš Svoboda

5 najlepších ženských odpisov

Raz pri pive ako to často býva, sa reč zaviedla aj na ženy, čo nie je nič nenormálne. A tak som s kamarátom rozmýšľal o 5 najlepších ženských odpisoch. Aký - taký rebríček sa nám podarilo spraviť a tu sú výsledky našeho krvopotného rozmýšlania.

  • 7. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 187
Afrika a ako som to tam videl ja

Lukáš Svoboda

Afrika a ako som to tam videl ja

V predchádzajúcom článku som písal o svadbe v Afrike. Teraz budem pokračovať v písaní o Afrike, ale z iného pohľadu.

  • 29. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
reklama
Africká svadba

Lukáš Svoboda

Africká svadba

Pred pár dňami sa mi podarilo dostať sa do jednej ďalekej krajiny - do Juhoafrickej republiky, presnejšie do Kapského mesta.

  • 23. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Aký je šport na Markíze? Úbohy

Lukáš Svoboda

Aký je šport na Markíze? Úbohy

Môj názor na šport na Markíze

  • 2. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 37
Imatrikulácie

Lukáš Svoboda

Imatrikulácie

Vzhľadom k tomu, že chodím do 1. ročníka na vysokej škole, neminuli ma známe imatrikulácie, ktorých som sa pred nedávnom zúčastnil.

  • 23. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Centimeter pod

Lukáš Svoboda

Centimeter pod

Postreh zo sobotneho večera.

  • 4. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 23
Slovenský športový fanúšk

Lukáš Svoboda

Slovenský športový fanúšk

V posledných mesiacoch slovenskí športovci žnú úspech za úspechom. Napríklad Davis cup, Artmedia v LM atď. Každému sú tieto úspechy známe.Z nich sme sa tešili asi všetci. Ja som nebol výnimkou.

  • 23. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
Vodiči verzus cyklisti

Lukáš Svoboda

Vodiči verzus cyklisti

Riadim sa heslom:Radšej sa opotrebovať ako zhrdzavieť , a preto každúvoľnú chvíľu trávim športovaním. Či už ide o bouldrovanie, občas si zabehnem,chodím turistika, alebo idem na bicykel. A ako naznačuje nadpis je zrejmé, o čom chcem písať. Teda presnejšie o neohladuplnosti vodičov voči cyklistom.

  • 22. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu